FANDOM

Salattujen elämien seitsemästoista tuotantokausi alkoi 25. elokuuta 2014 jaksolla Via Dolorosa.

TeematMuokkaa

Ismo jatkaa kahden naisen pyörittämistä, mutta jää kiinni ja saa Helenan ja Kristiinan vihat niskaansa. Aki Nikkinen palaa Pihlajakadulle pelastaakseen avioliittonsa Monica Mustavaaran kanssa sekä pyörittämään uutta viinienmaahantuontifirmaa. Sergei yrittää päästä Mariannan jäljille, mutta Marianna saa kaikki uskomaan Sergein olevan hullu. Sanni saa tietää olevansa raskaana Jannelle, minkä tajuttuaan Tale on poissa tolaltaan. Joonatan lämmittelee suhdetta Iidan kanssa ja virittelee uusia bisneksiä.

HenkilötMuokkaa

PäähenkilötMuokkaa

SivuhenkilötMuokkaa

Tulleet päähenkilötMuokkaa

Lähteneet päähenkilötMuokkaa

JaksotMuokkaa

2656. Via Dolorosa
2657. Taalasmaan elämä on karikolla

TunnusMuokkaa

Alkutunnus 1Muokkaa

17. tuotantokauden ensimmäisessä alkutunnuksessa esiintyy järjestyksessä seuraavat henkilöt:

Erot edelliseen: Peppi on poistettu tunnuksesta. Sergei on siirretty samaan kuvaan Sebastianin, Oliverin ja Helenan kanssa. Eva ja Nella on lisätty tunnukseen. Kari on lisätty samaan kuvaan Ullan ja Talen kanssa. Talen ja Sannin kuvat ovat erilaiset. Tätä tunnusta käytetettiin jaksosta 2656 jaksoon 2695 asti.

Alkutunnus 2Muokkaa

17. tuotantokauden toisessa alkutunnuksessa esiintyy järjestyksessä seuraavat henkilöt:

Erot edelliseen: Jiri on siirretty samaan kuvaan Katariinan kanssa. Aki Nikkinen on lisätty tunnukseen. Paula on poistettu tunnuksesta ja Joonatan on siirretty hänen paikalleen. Tätä tunnusta käytetiin jaksosta 2696 jaksoon 2727.

Alkutunnus 3Muokkaa

17. tuotantokauden kolmannessa alkutunnuksessa esiintyy järjestyksessä seuraavat henkilöt:

Erot edelliseen: Katariina, Camilla ja Kari on poistettu tunnuksesta. Monicasta on uusi kuva. Tätä tunnusta käytettiin jaksosta 2728 jaksoon 2798.

Alkutunnus 4Muokkaa

17. tuotantokauden neljännessä alkutunnuksessa esiintyy järjestyksessä seuraavat henkilöt:

Erot edelliseen: Kari on palannut tunnukseen. Elias, Miska ja Heidi on poistettu. Tätä tunnusta käytettiin jaksosta 2799 jaksoon 2805.

Alkutunnus 5Muokkaa

17. tuotantokauden viidennessä alkutunnuksessa esiintyy järjestyksessä seuraavat henkilöt:

Erot edelliseen: Lasse ja Joonatan on poistettu tunnuksesta. Tätä tunnusta on käytetty jaksosta 2806 eteenpäin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki