FANDOM

Salattujen elämien kahdeksastoista tuotantokausi alkoi 31. elokuuta 2015 jaksolla Pihlajakatu etsii murhaajaa.

TeematMuokkaa

HenkilötMuokkaa

PäähenkilötMuokkaa

SivuhenkilötMuokkaa

Tulleet päähenkilötMuokkaa

Lähteneet päähenkilötMuokkaa

JaksotMuokkaa

TunnusMuokkaa

Alkutunnus 1Muokkaa

18. tuotantokauden ensimmäisessä alkutunnuksessa esiintyy järjestyksessä seuraavat henkilöt:

Erot edelliseen: Alissa on lisätty tunnukseen. Linda on lisätty tunnukseen. Tätä tunnusta käytetettiin jaksosta 2841 jaksoon 2886 asti.

Alkutunnus 2Muokkaa

18. tuotantokauden toisessa alkutunnuksessa esiintyy järjestyksessä seuraavat henkilöt:

Erot edelliseen: Akin ja Lindan kuvat on uudistettu. Lari on poistettu tunnuksesta ja hänen tilalleen on lisätty Elias. Tätä tunnusta käytetettiin jaksosta 2887 jaksoon 2894 asti.

Alkutunnus 3Muokkaa

18. tuotantokauden kolmannessa alkutunnuksessa esiintyy järjestyksessä seuraavat henkilöt:

Erot edelliseen: Helena on poistettu tunnuksesta. Tätä tunnusta käytetettiin jaksosta 2895 jaksoon 2899 asti.

Alkutunnus 4Muokkaa

18. tuotantokauden neljännessä alkutunnuksessa esiintyy järjestyksessä seuraavat henkilöt:

Erot edelliseen: Peppi on lisätty tunnukseen samaan kuvaan Mariannan kanssa. Tätä tunnusta käytettiin jaksosta 2900 jaksoon 2971.

Alkutunnus 5Muokkaa

18. tuotantokauden viidennessä alkutunnuksessa esiintyy järjestyksessä seuraavat henkilöt:

Erot edelliseen: Kallen, Ismon, Alissan, Severin, Evan, Nellan ja Mariannan kuvat on päivitetty. Peppi on poistettu tunnuksesta. Tätä tunnusta käytettiin jaksosta 2972 jaksoon 2992.

Alkutunnus 6Muokkaa

18. tuotantokauden kuudennessa alkutunnuksessa esiintyy järjestyksessä seuraavat henkilöt:

Erot edelliseen: Jannen, Iidan ja Larin kuvat on päivitetty. Iidan kuvassa nähdään tämän sijaisnäyttelijä Pinja Kanon. Tätä tunnusta on käytetty jaksosta 2993 alkaen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki