FANDOM

Camilla Mustavaara (Nora Rinne) on hahmo saippuasarjassa salatut elämät. Hän on diplomaattiperheestä ja hän on nuoruudessaan kierrellyt maailmaa. Hän on luonteeltaan juonitteleva, kylmäkiskoinen ja omaa etuaan ajatteleva nainen. Camilla ja hänen perheensä olivat Ekholmien perhetuttavia, joten hän tunsi markuksen. Camillasta tuli yhtiökumppani Markuksen kanssa Club Geelissä. Hän oli aikeissaan mennä naimisiin Ken Ojalan kanssa, mutta Laura Kiviranta kertoi Aamu Korhosen ja Kenin yhden yön jutusta kolme päivää ennen heidän häitä. Camilla lensi pariskunnalle tarkoitetetulla lentokoneella pois kirkolta kenin itkien hänen perään.

PALUU

Camilla palasi sarjaan keväällä 2014 tapaamaan vuokralaistaan Katariina Mäkelää. Camilla irtisanoi vuokrasopimuksen ja antoi asunnon pikkusiskolleen Monicalle. Ja kadulla hän kohtasi vanhan tuttunsa Pirjo Luokkasen, joka käytti nimeä Isabella Holm. Pirjo kertoi Camillalle kuinka oikea Isabella kuoli tippumalla koskeen ja pirjo varasti oikean isabellan omaisuuden ja identiteetin. Camilla kiristi Pirjoa maksamaan miljoona euroa, mikäli antaisi rahat Camillalle. Kun pirjo ei suostunut antamaan rahoja, pakeni hän ulkomaille. Camilla lohdutti Sebastiania ja pari päätyikin harrastamaan seksiä. He halusivat lähestyä toisiaan, mutta kun Sebastianin äiti Helena Kuula kertoi Sebastianille Pirjon paenneen Camillan takia, Sebastian jätti Camillan ja hän tunsi olonsa merkityksettömäksi ja lähti Pihlajakadulta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki