FANDOM

Ritva "Cindy" Rintala on koulutukseltaan diplomikosmetologi, mutta hän on työskennellyt myöskin tanssinopettajana. Nuorempana hän oli SM-tason cheerleader.

SuhteetMuokkaa

SebastianMuokkaa

Sarjan ulkopuolella Cindy seurusteli Sebastian Vuorelan kanssa. Cindy huomasi olevansa raskaana, mutta pian Sebastian joutui vankilaan. Cindy synnytti pojan, mutta antoi sen adoptoitavaksi. Cindyn ja Sebastianin tavattua vuosien jälkeen tanssitunnilla ja myöhemmin juteltuaan päättivät he salata muilta tiedon lapsesta ja seurustelustaan. Sebastianin silloinen naisystävä Isabella Holm päätti kuitenkin selvittää yksityisetsivän avulla taustoja Sebastianista ja näin Sebastianin oli pakko kertoa totuus seurustelusta. Etsivä oli ehtinyt jo saada selville tietoja adoptioon annetusta lapsesta, mutta Sebastian sai tiedot käsiinsä ennen Isabellaa. Salaisuus pysyi edelleen piilossa, mutta Sebastian kiinnostui lapsesta ja selvitti asiaa löytääkseen lapsen. Sebastian ja Cindy pääsivät lapsensa Elias Vikstedtin jäljille. Sebastian halusi tutustua lapseen, mutta Cindy päätti olla sotkematta Eliaksen perhe-elämää. Myöhemmin Cindy onkin ollut kiinnostunut Eliaksesta.

TuukkaMuokkaa

Cindy ja Tuukka Aaltonen kilpailivat ensimmäiseksi haluamastaan asunnosta Pihlajakadulla. Välittäjä lupasi asunnon Cindylle, mutta sillä aikaa kun hän haki automaatilta käsirahaa, ehti välittäjä myydä asunnon Tuukalle. Cindy ja Tuukka tapasivat toisensa ensimmäistä kertaa toisensa kasvotusten raitiovaunupysäkillä, aivan kuten Cindy oli unessaan nähnyt tapaavansa unelmiensa miehen: Tuukka nosti Cindyn pudottaneen huivin ja parin katseet kohtasivat. Pari ei kuitenkaan ehtinyt vaihtaa yhteystietoja, koska unelmoimaan jäänyt Cindy myöhästyi ratikasta ja Tuukka matkusti pois.

Ossi Puolakka oli päättänyt järjestää uudelle ystävälleen Tuukalle sokkotreffit, samoin Jenni Vainio Cindylle. Cindy kuitenkin myöhästyi treffeiltä ja pettynyt Tuukka ilmestyi Majatalo Amandaan, jossa hän törmäsi Ossiin ja Jenniin. Cindykin ilmestyi paikalle ja pari pääsi viettämään iltaa yhdessä. Pari päätyi jatkamaan iltaa Tuukan uudelle asunnolle, jolloin Cindylle selvisi Tuukan vieneen asunnon aivan hänen nenänsä edestä. Tuukka sai kuitenkin puhuttua Cindyn luokseen ja yhdessä vietetyn yön jälkeen Tuukka pyysi Cindyä muuttamaan luokseen. Parin arki alkoi hyvin, mutta molemmilla oli salaisuutensa: Cindyllä lapsi Sebastianin kanssa ja Tuukalle vanhempiensa kuolematragedia. Tuukka kosi Cindyä, mutta pian salaisuudet alkoivat selvitä. Tuukka näki Cindyn halaavan Sebastiania ja luuli heidän välillään olevan jotain. Tuukka lähti Aaltosen perheen mökille, jossa vuosia sitten Tuukan isä oli tappanut ensin perheen äidin, jonka jälkeen itsensä. Cindy lähti kuultuaan tästä Tuukan perään. Pari selvitti asiat ja palasivat Pihlajakadulle suunnittelemaan häitään. Pian Cindylle selvisi Tuukan haluavan lapsia, vaikkei Cindy mielestään ollut valmis vanhemmuuteen. Tuukka kuitenkin halusi lapsia, jolloin pari päätti erota. Tuukka muutti pian eron jälkeen Etelä-Amerikkaan.

OssiMuokkaa

Ossi oli järjestänyt DaySpahan yllätyksen Jennille, jotta Jenni valitsisi ministeri Erkkilän sijaan Ossin. Jenni kuitenkin päätyi valitsemaan Erkkilän ja pettynyt Ossi päätyi lohduttamaan tulleen Cindyn kanssa sänkyyn, jolloin Cindy tuli jälleen raskaaksi. Cindy kuitenkin kuuli Jenniltä, ettei Ossi voinut saada lapsia, sillä oli nuoruudessaan sairastanut sikotaudin. Cindy ei kuitenkaan ollut harrastanut seksiä pitkään aikaan muiden kuin Ossin kanssa, joten vaihtoehtoja ei ollut kuin yksi. Cindy joutui tunnustamaan raskautensa Ossille, joka ei ollut uskoa korviaan ja väitti Cindyn valehtelevan. Ossi päätti käydä uudelleen testauttamassa hedelmällisyytensä, jolloin selvisi, että Ossilla on pieni mahdollisuus saada lapsia. Cindy oli valmis aborttiin ja lopulta Ossikin päätyi samaan tulokseen, vaikka todellisuudessa hän olisikin halunnut pitää lapsen. Cindy varasi ajan aborttiin, mutta ehti perua toimenpiteen juuri viime hetkellä. Cindy päätti synnyttää lapsen ja antaa sen adoptioon. Ossi oli kuitenkin edelleen uskossa, että Cindy teki abortin.

Cindyn hyvä ystävä Heli Sievinen oli hetken aikaa raskaana, kunnes hänelle selvisi, että se olikin ollut kohdun ulkopuolinen raskaus, eli Helistä ei olisi voinut tulla äitiä. Helin kuultua Cindyn aikeista antaa lapsensa adoptioon, ehdotti Heli adoptoivansa lapsen. Cindy suostui ehdotukseen, mutta nähtyään lapsen ultraäänitutkimuksessa, Cindy päätyi siihen tulokseen, että hän haluaa pitää lapsen. Ossi suostui lapsen isäksi.

Cindy synnytti pojan, jonka nimeksi olisi alkuperin pitänyt tulla Alexander, mutta Isabella antoi saman nimen pojalleen, eikä hyväksynyt kahta Alexanderia samaan asuntoon. Ossi ja Cindy joutuivat valitsemaan uuden nimen ja pojasta tuli Ossi junior eli OJ. Ossin jättämä Jenni katkeroitui, jonka seurauksena hän vaihtoi sairaalassa OJ:n sekä Isabellan ja Sebastianin vauvan keskenään. Myöhemmin Jenni Vainio kertoi Cindylle totuuden vauvojen vaihdosta. Cindy halusi kertoa Isabellalle totuuden, mutta kun Alexander Holm kuoli Cindy päätti pitää salaisuuden ja kasvattaa Ossi Junior ”O.J” Puolakan omana lapsenaan.

TyöelämäMuokkaa

Cindy nähtiin sarjassa ensimmäisen kerran Seppo Taalasmaan, Helena Kuulan, Salla Mattilan ja Ismo Laitelan tanssinopettajana. Pian Miro Holm palkkasi Cindyn kosmetologiksi Jardin Day Spa -kaneushoitolaan Sallan avuksi. Salla ei kuitenkaan innostunut ajatuksesta, luullen Cindyn yrittävän vikitellä aviomiestään Ismoa. Sallan epäonnistuneet yritykset mustamaalata Cindyä ajoivat Sallan saamaan potkut ja Cindyn ylenemään Day Span esimieheksi.

Kulissien takaaMuokkaa

Cindyä näyttelee Mia Mikela Ehrnrooth. Hän on ollut sarjassa vuodesta 2009 saakka.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki