FANDOM

Elias tapaa SebastianinMuokkaa

Elias Vikstedt asui äitinsä Meri Vikstedtin kanssa eräässä taloyhtiössä joita talotaikurit hoitivat. Sebastian Vuorela auttoi poikaa joka oli jäänyt lukkojen taakse äitinsä lähdettyä kotoa. Elias oli aluksi hyvin näsäviisas Sebastiania kohtaan, mutta luottamus syntyi kun Sebastian auttoi Eliasta kiusaajien kynsistä. Sebasti

Elias ja uusi perheMuokkaa

Elias sai isältään Sebastianilta lahjan ja halasi tätä kiitokseksi, josta Paula Lepistö veti omat johtopäätöksensä ja Sebastian sai syytteet lapsiin sekaantumisesta. Asia kuitenkin ratkesi kun Cindy Ja Meri keskustelevat ja Merille viimein paljastuu Cindyn ja Sebastianin olevan poikansa biologiset vanhemmat Jotka antoivat tämän adoptioon. Nihkeän alun jälkeen Meri antaa siunauksensa Eliaksen ja Sebastianin isäpoika suhteelle ja Elias tapaa kokonaan uuden perheensä isoäitinsä Helena Kuulan ja isoisäpuolensa Seppo Taalasmaan. Biologinen äiti Cindy ei halunnut tavata tai pitää yhteyttä poikaansa. Elias ei tiedä vieläkään kuka hänen biologinen äitinsä on.

Muutto BrysseliinMuokkaa

Meri sai töitä Brysselistä ja halusi viedä poikansa mennessään. Elias ei halunnut muuttaa pois juuri kun sai isänsä elämäänsä. Sebastian keksi, että he voisivat karata yhdessä, mutta palautti pojan äidilleen ja suuttunut Meri ver Eliaksen mukanaan pois Suomesta.

Paluu PihlajakadulleMuokkaa

Teini ikään kasvanut Elias karkasi kotoaan Brysselistä, koska ei tullut toimeen uuden isäpuolensa kanssa. Suomeen hän tuli mukamas kavereidensa luokse, mutta koska kaverit eivät tätä majoittaneetkaan hän saapui Taalasmaille ja kertoi jäävänsä sinne asumaan isänsä luokse. Elias tapasi myös biologisen velipuolensa Alexander Holmin, serkkupuolensa Onni ”Tale” Taalasmaan, siskopuolensa Iida Mustonen nimisen tytön ja tämän poikaystävän nimeltä Janne Haukkala ja Eliaksella on myös äitipuoli nimeltään Maria Mustonen.

MuutaMuokkaa

Vuonna 2010 Eliasta esitti Niilo Heinonen ja myöhemmin vuodesta 2011 eteenpäin Petteri Paavola

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki