FANDOM

Heiskanen on Aku Laitisen esittämä hahmo saippuasarjassa Salatut elämät.
Heiskanen

Hän esiintyi sarjassa kausilla 11, 12 sekä kaudesta 15, kauteen 16.                                                                            

Esiintymiskaudet Muokkaa

11. tuotantokausi Muokkaa

Heiskanen omisti kuntosali kehotuksen jossa ovat käyneet esim. Heidi Aaltonen ja Joonatan Sievinen. Heiskanen kauppasi steroideja jonka takia joutui lähtemään sarjasta.                                                                            

12. tuotantokausi Muokkaa

Heiskanen palasi ja sieppasi Isabella Holmin. Isabella juoni itsensä vapaaksi ja Heiskanen kaappasi Helena Kuulan. Helena pääsi köysistä irti ja Isabellan ilmiannon vuoksi hän joutui vankilaan. Heiskanen pääsi ehdonalaiseen. Kauden päätösjaksossa Heiskanen ajoi moottorikelkalla Ismo Laitelan päälle, tarkoituksena osua Isabellaan.

15. tuotantokausi Muokkaa

Heiskanen palasi sarjaan huhtikuussa 2013. Heiskanen myös kiristi Sebastian Vuorelaa ja Joonatan Sievistä palauttamaan hänen steroidirahat takaisin. Liisa Salo hankki hänet tutkimaan Amandan huonontunutta tilannetta. Amandassa vieraillut Herra Räty onkin Korpin poika eli Heiskanen ja Räty onkin yksi ja sama henkilö. Heiskanen kuitenkin jatkoi juonitteluaan. Hän neuvoi Sebastiania miten tavoittaisi Korpin pojan. Sebastian toivoi että hän hoitaisi Korpin pois Päiviltä, mutta tähän hän ei suostunut. Sebastian päätti itse hoitaa asian. Heiskanen lähti heti Sebastianin perään Helenan ja Isabellan kanssa. Heiskanen johdatti porukan tunnelityömaalle, josta he löysivät kaksi pellenaamareihin puettua hahmoa, Sergein ja Pepin. Kaikille kävi ilmi, että Heiskanen oli heidän vainoajansa. Heiskanen tunnusti yrittäessään ajaa Pepin yli, ampui Jenni Vainion ja tehneensä Sergein ja Pepin huoneeseen salahuoneen jossa vakoili heitä. Juuri kun Heiskanen oli lähdössä, Helena heräsi ja kolkkasi Heiskasen kirveellä. Hän sai Isabellan, Sergein, Pepin ja Sebastianin pois köysistä juuri kun tunneli meinasi räjähtää. Kun työmaa räjähti, porukka luuli Heiskasen kuolleen räjähdyksessä, mutta he eivät tienneet, että kirveen avulla Heiskanen pelastui.

Heiskanen palasi sarjaan jälleen kun Seppo ja Helena lähtivät kahden hengen lomalle yksityiskoneella Havaijille. Kun Seppo oli etsimässä vessaa, löysi lentokoneeseen kaapatut Sebastianin, Isabellan, Pepin ja Sergein. Sebastian ja Sergei löysivät lentäjän kuolleena ja Sebastian tajusi Heiskasen myrkyttäneen ruoan. Helenan ohjaama lentokone syöksyi maahan ja porukka joutui Venäjälle Siperiaan.                                                                            

16. tuotantokausi Muokkaa

Kuulat ja Seppo selvisivät onnettomuudesta ja Heiskanen löysi porukan Siperiasta. Kun Heiskanen oli aseella uhkailemassa muita paitsi Peppiä, koska Peppi alkoi synnyttämään. Hän sai tyttövauvan, jonka nimeksi tuli Pihlajakadulle päästyä Taiga. Juuri, kun Heiskanen meinasi polttaa mökin, Seppo Taalasmaa ampui kuolettavasti Heiskasta ja hän kuoli. Kuulat pelastuivat.                                                                            

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki