FANDOM

Iida ja JanneMuokkaa

Iida Mustonen on koulun suosituin tyttö. Iida Harrastaa tanssia ja seurustelee koulun suosituimman pojan jääkiekkoilija Janne Haukkalan kanssa. Iida tykkää paljon poikaystävästään Jannesta, mutta tuntee välillä jäävänsä kakkoseksi Jannen harrastukselle jääkiekolle. Iidan ja Jannen suhdetta ei voi tylsäksi sanoa väillä pari on jo eronnut ja sittemmin palannut yhteen. Iida on myös yrittänyt tehdä Jannen mustasukkaiseksi koulukaverinsa Onni ”Tale” Taalasmaan avulla. Iida sai Jannelta lahjaksi jääkiekon johon hän oli askarrellut tekstin ”J<3I”.

Iida ja TaleMuokkaa

Iida pitää Tale ystävänään vaikkakin Tale on ihastunut tyttöön. Iida ja Tale lähentyivät yhteisen tanssi harrastuksen parissa. Pari voittikin tanssikilpailut tanssinopettajansa Cindy Rintalan avustuksella. Iida luuli pitkään Talen olevan homoseksuaali, mutta Tale olikin keksinyt tämän päästäkseen Iidan lähettyville. Iidan ja Talen välit tulehtuivat, mutta tällä hetkellä he ovat taas ystäviä. Iidan äidin jouduttua onnettomuuteen muutti Iida asumaan Taalasmaille.

PerheMuokkaa

Iidan äiti on Maria Inkeri Mustonen. Maria sai Iidan melko nuorena ja hän on eronnut tytön isästä. Iidan isä on Jutta Korhonen, vaikka tämä oli aiemmin mies. Hänen nimensä oli Juha Korhonen. Iidan isäpuoli on Sebastian Vuorela ja hänen velipuolensa Sebastianin kautta ovat Elias Vikstedt ja Ossi Junior Puolakka. Iidan äiti joutui hiljattain onnettomuuteen ja tyttö muutti uuden isäpuolensa luokse Taalasmaille.

MuutaMuokkaa

Iidaa esittää Rosa Rusanen

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki