FANDOM

Isabella Bettina Holm (Kirsi Ståhlberg) esiintyi sarjassa vuodesta 2008 vuoteen 2014.

Keväällä 2014 selvisi, että Isabella onkin oikealta nimeltään Pirjo. Pirjo kertoi Camilla Mustavaaralle totuuden kuinka oikea Isabella Holm kuoli putoamalla koskeen ja Pirjo varasti hänen identiteettinsä ja omaisuutensa. Camilla kiristi Pirjoa maksamaan hänelle miljoona euroa ettei hän kertoisi Pirjon salaisuutta. Kun Isabella ei suostunut maksamaan Camillalle rahoja joita hän pyysi, pakeni Pirjo ulkomaille.

EnsiesiintyminenMuokkaa

Isabella ensiesiintyi jaksossa 1496 (Jarkon salaisuus saapuu kylään). Hän on ollut naimisissa Jarkko Peltosen kanssa ja hänellä on avioliitosta poika Miro Holm. Isabellan ja Jarkon suhde päättyi eroon. Isabella on luonteeltaan laskelmoiva, leuhka, tiukka ja ulkonäöstään huolehtiva nainen. Monacossa Jarkon kanssa asuessaan hänen todellisuudentajunsa heikkeni. Tämä kävi ilmi siitä, että hän pilkkasi ja kohteli alentavasti "tavallisia duunari-ihmisiä". Isabella ei pitänyt pojalleen Mirolle Oona Kivirantaa sopivaksi tyttöystäväksi ja hän osoitti halveksuntansa Oonaa ja tämän perhettä kohtaan.

Isabellalla (Pirjolla) on pikkusisko Krista, joka kuoli anoreksian aiheuttamaan sydänkohtaukseen sarjan ulkopuolella. Isabella oli yksi Heiskasen kaappaamista ihmisistä pienlentokoneessa, kun Helena ja Seppo olivat matkalla palkintolomalle Havaijille.

SuhteetMuokkaa

KariMuokkaa

Isabellalla ja Kari Taalasmaalla oli salattu seksisuhde. Isabella ei pitänyt Karin tyttärestä Oonasta, mutta piti Karista. He piikittelivät toisiaan. Isabella piti Karia tavallisena "duunari-ihmisenä" ja Kari Isabellaa "hienostelevana diivana". Suhde alkoi edetä, kun Kari suuteli Isabellaa hississä ja Isabella tajusi olleensa ihastunut Kariin. He pitivät suhteensa salassa ja esittivät muille olleensa riidoissa. Suhde kuitenkin paljastui koska Kari ja Isabella videoivat seksinsä ja se päätyi vahingossa nuorison tekemän kauhuelokuvan sijalle. He kuitenkin jatkoivat suhdettaan joka päättyi vuonna 2009.

SebastianMuokkaa

Isabella ja Helena kunnostivat Kentaurin räjähdyksen jälkeen vanhan majatalon ja nimesivät sen Amandaksi. Majatalon avajaisissa Isabella tutustui Helenan poikaan, Sebastianiin. Kun Isabella halusi Sebastianin itselleen, ajoi hän Maria Mustosen yli, mihin Maria kuoli. Sebastian kävi välillä katsomassa Isabellaa vankilassa.

AnttiMuokkaa

Sebastianin Antti-veljellä oli Isabellan kanssa yhden yön juttu. Kun he meinasivat muuttaa yhdessä Haagiin, Antti löysi Isabellan ja Sebastianin harrastamassa seksiä. Antti lähti yksin Haagiin jättäen kirjeen Isabellalle.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki