FANDOM

Jardin Day Spa on kosmetologian liike, joka sijaitsee Majatalo Amandassa. Liikkeen perusti Miro Holm päästyään isänsä omistaman Jardin-yhtiön toimitusjohtajaksi. Spaassa työskenteli alunperin sen päällikköna Salla Laitela, joka sai pian avukseen Cindyn. Sallan saatua potkut Cindyn mustamaalauksesta, tuli Cindystä putiikin johtaja. Cindy palkkasi aiemmin Jardinin mallina toimineen Jenni Vainion apulaisekseen.

Myöhemmin Isabella Holmin olessa pohjamudissa (työskenteli tilapäisesti siivoojana Majatalo Amandassa), hän soitti ex-miehelleen Jarkko Peltoselle (yksi Jardin-yhtiön perustajista) ja kutsui tämän Ranskasta Suomeen avuksi, jonka johdosta Isabellasta tuli Jardin Day Span johtaja. Cindy, Helena Kuula (Majatalo Amandan omistaja) ja Jenni eivät olleet tästä mielissään, Isabellan aiempien juonitteluiden vuoksi.

Vuosien päästä Jarkko myi Jardin Day Span Jennille. Jennin kuoltua hänen poikansa Niko Vainio peri kauneushoitolan ja näin ollen valitsi sen johtajaksi Peppi Puolakan. Pepin lähdettyä pois pihlajakadulta Niko päätti sulkea Spaan. Helena Kuula vuokrasi tilat Vinottaren toimistoksi ja kyseisen firman johtajan Aki Nikkisen asunnoksi.