FANDOM

KATRI SIEVINENMuokkaa

Katri on Sievisten perheen vanhin tytär. Hän on sosiaalinen ja iloinen tyyppi. Hänellä on vähän bilehilen maine, ja hänellä on ollut irtosuhteita esimerkiksi Ken Ojalan kanssa.

PerheMuokkaa

Katrin isä on Lasse, äiti Paula ja hänellä on kaksi pikkusiskoa, Annika ja Heli. Joonatan on hänen serkkunsa, Severi ja Jiri velipuolia.

SuhteetMuokkaa

Teemu KorhonenMuokkaa

Katri ihastui Teemu Korhoseen. Teemun sisko Aamu oli suhdetta vastaan. Teemu ja Katri menivät kihloihin, mutta erosivat Teemun lähtiessä Lontooseen. 

Riku JääskeläinenMuokkaa

Katri ihastui Rikun heti Rikun saapuessa Pihlajakadulle. Heidän seurustelussaan ongelmia aiheutti Rikun alkoholiongelma ja Katri seurustelikin välillä Tanelin kanssa. Katri ja Riku rakastivat toisiaan, mutta heidät erotti Rikun kuolema.

Taneli HalonenMuokkaa

Irman poika Taneli oli myös Katrin ihastuksen kohde.

Pete NiiranenMuokkaa

Katri seurusteli jonkin aikaa Peten kanssa. Peten todellinen luonne paljastui, kun hän raiskasi Katrin.

EnsiesiintyminenMuokkaa

Katri tuli sarjaan Aamun opiskelukaverina. Hänen ensiesiintyminen tapahtui rannalla, missä hän tapasi Aamun ja Kenin. Katri oli Sievisistä ensimmäisenä sarjassa, myöhemmin hänen perheensäkin esiintyi sarjassa.

Koulutus ja työMuokkaa

Katri opiskeli maalariksi samassa koulussa kuin Aamu. Hän on työskennellyt tarjoilijana Kentaurissa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki