FANDOM

Kentauri (ent. Barbaari) oli Salatuissa elämissä esiintynyt kahvila/ravintola. Kahvilaa näytettiin sarjassa kausina 1 - 12. Kahvila oli nämä tuotantokaudet monissa kohtauksissa tapahtumapaikkana. 

Rooli sarjassaMuokkaa

1. tuotantokausiMuokkaa

Sarjan alkaessa Aki Nikkinen ja Markus Ekholm olivat perustamassa kahvila-ravintolaa. He löysivät sopivat tilat ja saivat Katja Vainion tekemään sisustussuunnitelun kahvilaan. Kauppias Ismo Laitela ei halunnut omalle kioskilleen kilpailijoita ja yrittikin aluksi estää Barbaarin perustamista. Barbaari saatiin kuitenkin perustettua. Työntekijöiksi sinne tulivat Elina Taalasmaa ja Jenni Vainio .

2. tuotantokausiMuokkaa

Tällä tuotantokaudella mm. Saku Salin työskenteli Barbaarissa.

3. tuotantokausiMuokkaa

4. tuotantokausiMuokkaa

5. tuotantokausiMuokkaa

6. tuotantokausiMuokkaa

Ken Ojala osti Barbaarin Elina Taalasmaalta, uudisti sen imagon ja vaihtoi nimeksi Kentaurin.

7. tuotantokausiMuokkaa

8. tuotantokausiMuokkaa

9. tuotantokausiMuokkaa

10. tuotantokausiMuokkaa

11. tuotantokausiMuokkaa

12. tuotantokausiMuokkaa

Kentauri räjähti Sallan ja Ismon häissä vanhan kaasuhellan takia. Onnettomuus vaati kolme kuolonuhria: tarjoilijan, Juulia Aution sekä Eero Vanalan. Jennin ja Isabellan oli tarkoitus kunnostaa Kentauri vakuutusrahoilla, mutta Jenni ei ollut muistanut maksaa vakuutusmaksua. Näin ollen haaveet Kentaurin jatkamisesta kaatuivat ja Kentauri poistui sarjasta.

HenkilökuntaMuokkaa

OmistajatMuokkaa

TyöntekijätMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki