FANDOM

Lari Väänäsen rooli hänen tullessaan sarjaan oli kiusaaja, jonka silmätikkuina olivat Tale ja Elias. Lari ei ole sinut homoudensa kanssa. Hän oli pitkään kaapissa, mutta vähitellen hän tuli ulos sieltä: ensin Eliakselle, sitten ystävilleen ja lopuksi isälleen. Ensivaikutelma Larista on kovis, mutta pohjimmiltaan Lari on aika epävarma. Lari on samassa koulussa kuin Elias, Iida, Janne ja Tale.

PerheMuokkaa

Larin äiti on kuollut ja hän elääkin isänsä Ilkan kanssa kahdestaan kerrostaloasunnossa. Ilkalle pojan jääkiekkomenestys oli tärkeä. Ilkka ei ole kovin avarakatseinen, minkä takia Larin homous on aiheuttanut välirikkoa isän ja pojan välille. Ilkan mielestä homous on sairasta, ja hän on koittanut saada Laria heteroksi eristämällä tämän "huonoista piireistä" ja viemällä jopa eheytymisleirille.

HarrastuksetMuokkaa

Lari on harrastanut kauan jääkiekkoa. Kun Larin joukkuekaverit saivat tietää Larin homoudesta, he hakkasivat hänet niin pahasti, että hänen polvensa loukkaantui ja hän joutui jättämään harrastuksensa. Lari harrasti lätkää osittain vain isänsä painostuksen takia. 

SuhteetMuokkaa

EliasMuokkaa

Larilla on on-off suhde Eliakseen. Suhteen esteenä on ollut Larin epävarmuus ja kaapissa olo. Larin isä koittaa estää parin suhdetta. Aluksi Lari kiusasi Eliasta ja koitti saada tämän elämän hankalaksi, mutta koulun naamiasbileiden jälkeen hän suuteli Eliasta.

IidaMuokkaa

Ennen Eliasta Larilla oli suhde Iidaan, pääosin kulissien vuoksi. Larilla ei kuitenkaan ollut syviä tunteita Iidaa kohtaan. Lari petti Iidaa Eliaksen kanssa ja he jäivät kiinni itse teossa Iidalle. Siitä kiivaantuneena Iida tapetoi koulun seiniä Eliaksen ja Larin suutelukuvilla, jolloin koulu sai tietää Larin homoudesta. 

MuutMuokkaa

Larilla on ollut joitakin tyttöystäviä kulissien vuoksi, vaikka hän ei oikeasti välittänyt heistä.

YstävätMuokkaa

Janne Haukkala on Larin ystävä ja ex-joukkuetoveri. Hän on mm. majoittanut Larin heille asumaan Larin piileksien isältään ja Eliakselta.

Ennen homouden ilmi tulemista Larin kavereita olivat pääosin hänen joukkuetoverinsa ja hän oli suosittu koulussa. Kun homous paljastui, joukkuetoverit hakkasivat hänet ja pistivät välit poikki.

Nykyään Lari viettää joskus aikaa samassa porukassa kuin Elias, Tale, Janne ja Iida.

AikajanaMuokkaa

1.12.2011: Lari nähtiin ensimmäistä kertaa sarjassa.

Keväällä 2012 Lari alkoi seurustella Iidan kanssa.

Noin toukokuussa 2012 Lari suuteli Eliasta.

2012 vuoden päätösjaksossa Lari ja Elias päätyivät sänkyyn.

Tammikuussa 2013 Iida sai tietää Larin ja Eliaksen suhteesta ja Iida ja Lari erosivat.

2013 vuoden päätösjaksossa Lari tunnusti isälleen homoutensa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki