FANDOM

Laura Kiviranta on Pihlajakadulla aiemmin asunut juristi.

Luonne ja perhe Muokkaa

Hän on Oona ja Sauli Kivirannan äiti. Sauli on syntynyt hänen avioliitossaan Tomin kanssa ja Oona rakkaussuhteestaan Kari Taalasmaan kanssa. Hän on varsin omapäinen ja tiukka nainen. Hänellä on ollut kohtuullisen hyvät välit lapsiinsa, mutta juristina työskentely ja yksinhuoltajuus ovat rasittaneet häntä.

Elämänkerta Muokkaa

Laura oli sarjan aluksi sinkku, mutta oli ollut aiemmin naimisissa Tom-nimisen miehen kanssa. Hän kuitenkin tapasi myöhemmin Kari Taalasmaa-nimisen talonmiehen ja alkoi seurustella tämän kanssa. He muuttivat yhteen ja heille syntyi pian tytär, Oona. Myöhemmin hän erosi Karista ja tapasi pian sharmikkaan etsivän nimeltä Aaro Vaalanne. He alkoivat seurustelemaan, mutta Aaro olikin tosiasiassa psykopaatti, joka halusi Lauran perheelle pahaa, tosin Laura ei tätä alussa tajunnutkaan. Pari oli menossa jo naimisiin, kunnes Laura sai tietää Aaron pitävän Oonaa vankinaan. Aaro palautti Oonan myöhemmin ja katosi itse teille tietämättömille. Aaro jäi kuitenkin kummittelemaan Lauran elämään. Myöhemmin hän tapasi Aaron veljen Eeron, ja rakastui tähänkin. Lopulta, kun he olivat menossa naimisiin, Laura sai hääsviitissä ollessaan tietää Aaron esittäneen Eeroa häissä, jonka jälkeen hän löi tätä shapanjapullolla. Myöhemmin hän tiputti Aaron parvekkeelta talviseen lumihankeen Paulan kanssa.

Kaikkien näiden kokemusten jälkeen Laura alkoi kuvitella asioita. Hän alkoi kuvitella, että Aaro esittää taas Eeroa, ja kid-nappasi Eeron ja vangitsi hänet tämän taloon. Myöhemmin poliisit tulivat paikalle, vapauttivat Eeron ja vangitsivat Lauran. Laura joutui hulluutensa vuoksi mielisairaalaan Keski-Suomeen. Sen jälkeen Laurasta ei ole kuultu.

pika paluu

laura palasi sarjaan pikaisesti kun paulasta tuli hänen huonekumppani laura näkee edeleen näkyjä aarosta

laura,laura,laura........

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki