FANDOM

Mikko Kannas on Perttu Hangaslahden esittämä hahmo Salatuissa elämissä. Mikko on esiintynyt sarjan 15.:lla ja 16.:lla kaudella.

Mikon ensiesiintyminen tapahtui jaksossa Joonatanin valheet ontuvat.

Rooli sarjassaMuokkaa

Ennen sarjaaMuokkaa

Mikko työskenteli Joonatan Sievisen kanssa Norjassa öljynporauslautalla. Kun työt loppuivat, he lähtivät Norjaan. Eräänä iltana Mikko oli Joonatanin kanssa baarissa steroidien vaikutuksen alaisena, ja he alkoivat hajottamaan paikkoja. Steroidipäinen Joonatan pahoinpiteli Mikon sairaalakuntoon ja Joonatan tuomittiin maksamaan vahingonkorvauksia Mikolle.

15. tuotantokausiMuokkaa

Mikko saapui Sievisten ovelle etsimään Joonatania. Hän kertoi Joonatanille, ettei päässyt töihin kipeän jalkansa takia, eikä saanut työkyvyttömyyskorvauksia sosiaalityöntekijöiltä, ja tarvitsisi rahaa uuteen tietokoneeseen. Joonatan ei aluksi halunnut auttaa kaveriaan, mutta Jiri sai hänet muuttamaan mielensä. Joonatan antoi Mikolle rahaa, jotta tämä saisi uuden tietokoneen. Mikko lähti kiitollisena Pihlajakadulta...

16. tuotantokausiMuokkaa

Kun Lasse ja Paula saivat tietää, ettei Joonatanin Torture-peli ole tämän oma, vaan Mikon, he päättivät lähteä käymään Forssassa ostamassa Mikolta oikeudet peliin. Mikko otti Lassen tarjoaman 5000 euron summan oikeuksista vastaan, joskin hieman hämmentyneenä. Myöhemmin Joonatanin uuden pelin, Torture Medievalin markkinointitilaisuudessa Mikko tuli vaatimaan osuuksiaan pelin tuotosta. Hän uhkasi Joonatania lakimiehellä.

SuhteetMuokkaa

PerhesuhteetMuokkaa

IsäMuokkaa

Ei tietoa.

ÄitiMuokkaa

Ei tietoa.

SisaruksetMuokkaa

Ei tietoa.

Romanttiset suhteetMuokkaa

Ei tietoa.

YstävyyssuhteetMuokkaa

JoonatanMuokkaa

Pääartikkeli: Joonatan Sievinen

Joonatan Sievinen oli Mikon työkaveri Norjassa öljynporauslautalla. Kaveruus koko kolauksen, kun Joonatan pahoinpiteli Mikon. Mikko kuitenkin vakuutti Joonatanille antaneensa anteeksi...

Vihamieliset suhteetMuokkaa

Joonatan

TyöelämäMuokkaa

Mikko työskenteli Norjassa öljynporauslautalla. Nykyään hän on työtön.

TyyliMuokkaa

Mikolla on nähty päällään huppari, farkkutakki, farkut ja pipo.

Asunto heli illikainen tuulia meriviksteat onella pyhäitö Muokkaa

Mikko asuu Forssassa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki