FANDOM

Oliver Vuorela (ent. Ossi Junior "O.J" Puolakka) on Olivia Paldaniuksen esittämä hahmo Salatuissa elämissä. Oliver on esiintynyt sarjassa kaudesta 14 lähtien.

Oliverin ensiesiintyminen tapahtui jaksossa Pihlajakadun haikaralla on pahat mielessä.

Rooli sarjassaMuokkaa

14. tuotantokausiMuokkaa

Oliver on Isabella Holmin ja Sebastian Vuorelan biologinen lapsi. Heti synnyttyään Jenni Vainio vaihtoi tämän keskenään Alexander Holmin kanssa kenenkään tietämättä, joten Oliver kasvoi Cindy Rintalan ja Ossi Puolakan luona näiden luulleen kasvattavansa omaa biologista lastaan.

15. tuotantokausiMuokkaa

Jenni palasi Pihlajakadulle hyvittämään tekojaan ja lopulta paljasti kaikille vaihtaneensa vauvat. Oliver palautettiin oikeille vanhemmileen ja hänen nimensä vaihdettiin Ossi Juniorista Oliveriksi.

PerhesuhteetMuokkaa

Biologinen perheMuokkaa

Ossi Juniorin vanhemmat ovat siis Isabella Holm ja Sebastian Vuorela. Hänellä on myös velipuoli Miro Holm äitinsä ja Jarkko Peltosen suhteesta. Sekä isänsä puolelta velipuoli Elias Vikstedt jonka biologinen äiti on Ossi Juniorin kasvatti äiti Cindy Rintala. Isovanhemmat ovat Helena Kuula, Igor Kuula ja Seppo Taalasmaa. Ossi Juniorilla on kaksi setää Sergei Kuula ja setäpuoli Kari Taalasmaa sekä kaksi tätiä Niina Kanerva ja tätipuoli Elina Taalasmaa.

KasvattiperheMuokkaa

Ossi Junior on kasvanut luullen Cindy Rintalan ja Ossi Puolakan olevan tämän vanhemmat. Juniorin täti on Veera Puolakka ja serkku sekä sylikummi on Peppi Puolakka.homoha xd

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki