FANDOM

Sebastian Olavi Vuorela (ent. Kuula) on Riku Korhosen, ja sittemmin Jarkko Nymanin esittämä hahmo Salatuissa elämissä. Sebastian on esiintynyt sarjassa kaudesta 10 lähtien.

Sebastianin ensiesiintyminen tapahtui jaksossa Kel Onni on, se onnen kätkeköön.

Rooli sarjassaMuokkaa

10. tuotantokausiMuokkaa

Sebastian "Stuba" Kuula oli mies ja  sergei kuula ne olivat yhdessä pomoja  Kari Taalasmaalle ja Romeo Arolle, Romeo ja kari ryöstivät autoja Sebastianille ja Sergeille, Kun Kari ja Romeo kertoivat poliiseille Stuban olevan autovarkauksien pomo, tämä joutui vankilaan. Stuba kuitenkin karkasi vankilasta aikomuksenaan kostaa Karille ja Romeolle vasikointi. Stuba löysikin Romeon ja uhkasi ampua tämän. Poliisi Tuomo Tervajoki ehti kuitenkin väliin, mutta sai itse luodista. Stuba toimitettiin takaisin vankilaan.

11. tuotantokausiMuokkaa

Stuba vapautui vankilasta kärsittyään tuomionsa autovarkauksista. Hän luopui Stuba-lempinimestään ja vaihtoi sukunimensä äitinsä tyttönimeen, Vuorelaan, jotta häntä ei enää yhdistettäisi vanhoihin rikoksiin. Sebastian Vuorela päätti aloittaa uuden elämän...

Sebastian hankki töitä kuntosali Kehotukselta vanhan tuttunsa Heiskasen kautta. Sebastian iski silmänsä Joonatan Sievisen tyttöystävään, Juulia Autioon. Mustasukkainen Joonatan käski Sebastiania pysymään erossa Juuliasta ja haastoi tämän jopa tappeluun, mutta Sebastiania ei kiinnostanut tapella teinipoikien kanssa. Myöhemmin Joonatan ja Sebastian tutustuivat Joonatanin alettua käymään kuntosali Kehotuksella. (Kesken. Ole hyvä ja jatka!)

12. tuotantokausiMuokkaa

(Kesken. Ole hyvä ja jatka!)

13. tuotantokausiMuokkaa

(Kesken. Ole hyvä ja jatka!)

14. tuotantokausiMuokkaa

(Kesken. Ole hyvä ja jatka!)

15. tuotantokausiMuokkaa

(Kesken. Ole hyvä ja jatka!)

PerheMuokkaa

IsäMuokkaa

Pääartikkeli: Igor Kuula

Sebastian eli kauan siinä uskossa, että hänen isänsä on kuollut, kunnes tämä yllättäen otti yhteyttä perheeseensä.

ÄitiMuokkaa

Pääartikkeli: Helena Kuula

Sebastianilla on läheinen suhde äitiinsä Helenaan, joka ei ole hylännyt poikaansa tämän töppäilyistä huolimatta.

SisaruksetMuokkaa

Pääartikkeli: Sergei Kuula

Pääartikkeli: Niina Kanerva

Pääartikkeli: Antti Polvijärvi

Sebastianin kauan kadoksissa ollut kaksoisveli on rikoskomissaario Antti Polvijärvi.

LapsetMuokkaa

Pääartikkeli: Elias Vikstedt

Elias Vikstedt on Sebastianin ja Cindy Rintalan yhteinen lapsi. Elias syntyi Sebastianin ja Cindyn ollessa nuoria, niinpä hänet annettiin adoptoitavaksi. Myöhemmin Sebastian ja Cindy onnistuivat löytämään Eliaksen.

Pääartikkeli: Oliver Vuorela

Oliver Vuorela on Sebastianin ja Isabella Holmin yhteinen lapsi. Kun Oliver syntyi, Jenni Vainio vaihtoi Oliverin ja Ossin ja Cindyn pojan, Alexander Holmin paikat, joten Oliver joutui kasvarmaan Ossin ja Cindyn kanssa, kunnes vauvojenvaihto selvisi.

Romanttiset suhteetMuokkaa

Cindy RintalaMuokkaa

Pääartikkeli: Cindy Rintala

Niina KanervaMuokkaa

Pääartikkeli: Niina Kanerva

Isabella HolmMuokkaa

Pääartikkeli: Isabella Holm

Maria MustonenMuokkaa

Pääartikkeli: Maria Mustonen

Katariina MäkeläMuokkaa

Pääartikkeli: Katariina Mäkelä

YstävävyyssuhteetMuokkaa

JoonatanMuokkaa

Pääartikkeli: Joonatan Sievinen

Vihamieliset suhteetMuokkaa

JarkkoMuokkaa

Pääartikkeli: Jarkko Peltonen

HeiskanenMuokkaa

Pääartikkeli: Heiskanen

Esa LeivoMuokkaa

Pääartikkeli: Esa Leivo

Kimmo KylmäläMuokkaa

Pääartikkeli: Kimmo Kylmälä

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki