FANDOM

SievisetMuokkaa

Sieviset ovat perhe Salatuissa elämissä. Ensin Sievisiin kuuluu isä Lasse ja äiti Paula, perheen kuopus Severi, keskimmäinen Heli ja esikoinen Katri. Joonatan Sievinen on Lassen veljenpoika, joka tuli Sievisille asumaan koska häntä kiusattiin kotipaikkakunnallaan. Myöhemmin Lassen veli ja Joonatanin isä Leo menehtyi. Jiri on Lassen poika ja hänen äitinsä on Paulan sisko Armi.

Tänä päivänä tilanne on eri: Annika ja Paula ovat menehtyneet. Sievisillä asuu Heli, Katri, Lasse, Joonatan, Jiri sekä Severi.

Sievisten tuloMuokkaa

Ensimmäisenä Sievisistä sarjaan tult vuonna 2003 Katri. Seuraavana vuonna sarjaan tulivat Annika, Heli ja Paula. Katri opiskeli samalla linjalla kuin Aamu. Vähän myöhemmin samana vuonna Annika tuli Jenkki-vaihto-oppilasvuotensa jälkeen Pihlajakadulle. Vielä vähän myöhemmin Lasse palasi töistänsä ulkomailta.

Joonatan tuli Pihlajakadulle vuonna 2007, koska häntä kiusattiin kotipaikkakunnallaan isänsä homoudesta. Myöhemmin Lassen veli ja Joonatanin isä Leo kuoli. Joonatan jäi Pihlajakadulle pysyvästi.

Severi syntyi vuonna 2009. Hänen äitinsä oli Paula ja isä on Lasse.

Jiri tuli Pihlajakadulle vuonna 2010. Hän oli Paulan siskonpoika. Hänet tavattiin ensimmäistä kertaa Paulan ja Lassen matkalla Vilnassa. Myöhemmin Jiri tuli käymään Pihlajakadulla, jonne jäikin. Myöhemmin selvisi, että Lasse on Jirin isä.

Annika menehtyi vuonna 2007 bulimiaan.

Paula menehtyi vuonna 2014 aivoverenvuotoon.

Perheen välitMuokkaa

Sievisten perhe on tiivis perhe, vaikka he ovat käyneet läpi monia kriisejä.

Heli turvautuu erityisesti isäänsä ja Annika on läheinen äitinsä kanssa. Siskokset Annika, Katri ja Heli ovat melko läheisiä, samoin serkukset Jiri ja Joonatan.

Paula ja Lasse ovat käyneet läpi monia kriisejä ja syrjähyppyjä.

Perheen tapahtumiaMuokkaa

Sievisten perhe on kokenut monia kriisejä ja tapahtumia. Perheen tyttärillä on ollut kaikenlaista. Katri raiskattiin ja hän menetti poikaystävänsä Rikun tämän kuollessa. Heli on lesbo, jota Lassen ja erityisesti Paulan oli vaikea sulattaa. Paula haukkui Helin tyttöystävän ja ajatteli, että lesbous on ohimenevää teinivaihetta. Myöhemmin Paula hyväksyi tyttärensä tälläisenään. Annikalla oli bulimia ja hän hukkui 18-vuotissyntymäpäivillään.

Paula meni Annikan kuolemasta sekaisin, luuli muiden vauvoja omikseen ja ajatteli Annikan olevan elossa. Hän joutui Rauhalampeen parantumaan. Silloin Lassella oli salasuhde Maaritin kanssa. Paula ja Lasse palasivat kuitenkin yhteen.

KESKEN

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki