FANDOM

Tuuliranta on vuosien 2011 ja 2012 aikana esitetty kolmas Salatut elämät -spin-off-sarja. Se kertoo Pihlajakadun nuorten mökkireissusta salaperäisessä Tuulirannassa. Tuulirannan ensimmäinen jakso Jokin on mennyt pieleen ilmestyi MTV3 Katsomo-sivulle 22. joulukuuta 2011. Sarjan viimeinen osa Tuulirannan kirous ilmestyi 23. tammikuuta 2012.

HenkilötMuokkaa

PäähenkilötMuokkaa

Muut henkilötMuokkaa

JaksotMuokkaa

  1. Jokin on mennyt pieleen
  2. Heidi saa pelottavan viestin
  3. Pelottava video
  4. Uhkaava hiiviskelijä
  5. Hyökkäys on huono puolustus
  6. Pahan palkka
  7. Ensimmäinen uhri
  8. Musta silmä
  9. Naamion takana
  10. Tuulirannan kirous

TunnusMuokkaa

AlkutunnusMuokkaa

Sarjan introna näytetään lyhyt pätkä Salattujen elämien 14. kauden alkutunnusta, jonka jälkeen näkyy lakastuneiden lehtien takaa puinen kyltti, jossa lukee "Tuuliranta". Kussakin osassa jakson numeron näytetään mustalla pohjalla valkoisella värillä kirjoitetuin roomalaisin numeroin. Taustalla soi Tuulirannan tunnusmusiikki.

LopputunnusMuokkaa

Lopputunnus on hyvin samantyylinen kuin Salkkareiden lopputunnus on ollut keväästä 2009 asti, paitsi pätkää seuraavasta jaksosta ei näytetä, ja perinteisen rappukäytävän sijaan taustalla on taulu Esi-isästä. Musiikki on sama kuin alkutunnuksessa.

Kronologinen sijoitus sarjan kanssaMuokkaa

Tuulirannan tapahtumat sijoittuvat jonnekin 2012 kevään jaksojen puolelle, koska Joonatan ja Peppi ovat molemmat päässeet pois huumevieroituksesta, ja lisäksi Jirillä on käytössä nykyinen hiustyyli.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki